Tytuł opłaty Okres rozliczeniowy Cena netto
Subskrpcja iLMS opłata jednorazowa rocznie 1500 zł
Subskrypcja iLMS opłata miesięczna przez okres 12 mc miesięcznie 150 zł
Subskrypcja Panelu Serwisowego wersja WEB'owa rocznie 500 zł
Prace na serwerze pierwsza rozpoczęta godzina godzina 100 zł
Prace na serwerze kolejna rozpoczęta godzina godzina 70 zł
Usługi administracyjne - pakiet podstawowy, umowa na okres 12 miesięcy miesięcznie 350 zł
Usługi administracyjne - pakiet standard, umowa na okres 12 miesięcy miesięcznie 600 zł
Usługi administracyjne - pakiet premium, umowa na okres 12 miesięcy miesięczie 1200 zł
Zdalna instalacja systemu jednorazowo 400 zł
Wdrożenie systemu iLMS ustalane indywidualnie
Prace programistyczne ustalane indywidualnie

 

Podane ceny nie zawierają 23% podatu VAT

 

Usługi administracyjne obejmują

 

PAKIET PODSTAWOWY

  • obsługa zgłoszeń od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 16:00
  • prowadzenie administracji i aktualizacji iLMS
  • prowadzenie administracji i aktualizacji systemu operacyjnego
  • podejmowanie działań zmierzających do usunięcia usterek
  • prowadzenie doradztwa w zakresie serwera
  • tworzenie kopii bezpieczeństwa bazy danych i LMS co 24 godziny
  • monitorowanie zachowań serwera

 

PAKIET STANDARD

  • obsługa zgłoszeń od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 22:00
  • obsługa zgłoszeń sobota i niedziela w godzinach od 9:00 do 16:00
  • prowadzenie administracji i aktualizacji iLMS
  • prowadzenie administracji i aktualizacji systemu operacyjnego
  • podejmowanie działań zmierzających do usunięcia usterek
  • prowadzenie doradztwa w zakresie serwera
  • tworzenie kopii bezpieczeństwa bazy danych i LMS co 24 godziny
  • replikacja bazy danych w trybie live + radius - jako zapasowy serwer autoryzujący w przypadku awarii głównego serwera
  • monitorowanie zachowań serwera

 

PAKIET PREMIUM

  • obsługa zgłoszeń od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 22:00
  • obsługa zgłoszeń sobota i niedziela w godzinach od 8:00 do 20:00
  • prowadzenie administracji i aktualizacji iLMS
  • prowadzenie administracji i aktualizacji systemu operacyjnego
  • podejmowanie działań zmierzających do usunięcia usterek
  • prowadzenie doradztwa w zakresie serwera
  • tworzenie kopii bezpieczeństwa bazy danych i LMS co 24 godziny
  • replikacja bazy danych w trybie live + radius - jako zapasowy serwer autoryzujący w przypadku awarii głównego serwera
  • replikacja systemu
  • monitorowanie zachowań serwera
  • brak opłat licencyjnych za iLMS i Serwis Panel w wersji WEB

 

 

Uruchomiono zadanie harmonogramu