Topic-icon Zlecenia dotyczące klientów z powiadomieniami

4 lata 4 miesiąc temu #1688 przez netria
Czy na dzień dzisiejszy jest możliwość ustawienia powiadomień na maila o nowych zleceniach dotyczących poszczególnych klientów? Chodzi o pracę serwisantów. W karcie klienta widzę tylko terminarz i to nim obsługuje się zlecenia dla poszczególnych serwisantów, jednak po zalogowaniu na głównym ekranie nie widzę terminarza i nie ma żadnego powiadomienia dla serwisanta że przyszło nowe zlecenie.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

4 lata 4 miesiąc temu #1689 przez mbuczynski
to co chcesz jest w helpdesku nie w terminarzu

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

4 lata 4 miesiąc temu #1703 przez netria
Na serwerze nie mam postfixa. Moduł rtparser działa na zasadzie pobierania maili. Jak zrobić żeby były wykrywane nowe zgłoszenia/rozwiązania zgłoszeń w helpdesku i były wysyłane maile (mam usługę mail2sms)

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Czas generowania strony: 0.180 s.
Zasilane przez Forum Kunena
Uruchomiono zadanie harmonogramu